Kunde: Landal GreenParks
Dato: 1.8.2017

Landal GreenParks: Relevante dynamiske kreativer med stor bundlinjeeffekt

Dynamisk production af 2,8 milioner bannere hævede relevansen og sikrede solide resultater for Landal GreenParks

Udfordring

Landal Greenparks, der driver fem ferieparker i Jylland, oplever høj efterspørgsel i ferieperioder og i weekender. Det er dog en udfordring at fylde parkerne i lavsæsonperioder.

Belægningsgraderne på de enkelte typer af huse varierer meget. I perioder er der behov for at drive salg til større familier i en park, mens andre parker har andre udfordringer.

Formålet ved denne kampagne var derfor at øge salget i lavsæsonperioder samt sikre salg af de typer af huse, hvor belægningen var lav.

Løsning

Vi byggede hyper-targeteret budskaber gennem dynamiske bannere (DCO). Ved at bygge bannere der tilpasser sig modtagerens interesser og vise den ideelle hustype for den enkelte kunne vi hæve relevansen af vores kommunikation. Samtidig kunne vi sætte fokus på de hustyper, hvor kapaciteten var størst.

Samlet set byggede vi 1.841.000 awareness bannere og mere end 1 million unikke retargeting bannere om ugen.

Resultat

Vi oplevede massive resultater ved at implementere dynamiske bannere:
53% flere brandsøgninger i perioden
9% mere trafik på sitet
15% lavere bounce rate
21% flere telefonopkald
Salget steg med 9%, hvoraf 4% kan tilskrives DCO bannerne
Samlet set har tiltaget genereret en ROI 13,5.

Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!